NEW-FOCUS KFT. FORD Szakszerviz, Szeged

4 Vélemény
frissítve 2018. május 15.

Nyitvatartási idők

vasárnapVZárva
hétfőH
8:00 – 17:00
keddK
8:00 – 17:00
szerdaSze
8:00 – 17:00
csütörtökCs
8:00 – 17:00
péntekP
8:00 – 17:00
szombatSzoZárva
Zárva.
Nyitásig  1 nap 3 h 0 min.
1 nap 3 h 0 min

Gazdasági információk

Cégjegyzékszám
06-09-014139
Adószám
14815106-2-06
Alkalmazottak száma
1-5
TEÁOR kód
4520 - Gépjárműjavítás, -karbantartás

Leírás

Minőség, megbízhatóság, elérhető árak.
Cégünk ezt a szlogent választotta. Talán közhelyesnek tűnhet az ön számára, Azonban nem szeretnénk ezt megmagyarázni .Sőt nem fogjuk itt önt untatni céginformációk halmával. Jöjjön el hozzánk, nézzen be hozzánk beszélgessen velünk ismerkedjen meg a csapattal. Amennyiben úgy dönt ránk bízza négykerekű élettársát mi garantáljuk a szlogen valódiságát.

Személy- és kis tehergép járművek teljes körben történő javítását tűztük ki Célul, amit 2005-re meg is valósítottunk. Szeged legkedvezőbb javítási árfekvésével büszkélkedhetünk. Flottás szerződött Partnereinknek számos extra szolgáltatás mellett rendkívüli kedvezményt tudunk biztosítani. Szeretnénk, ha minden autójára, saját és családja biztonságára adó gépjármű tulajdonos partnerre találna bennünk.


Cégleírás
Személy- és kisteher gépjárművek kis- és nagyjavítása
Műszaki vizsgáztatás
Diagnosztikai mérések
Karosszériajavítás
Fényezés, polírozás
Elektromos hibakeresés és javítás
Riasztórendszerek beszerelése és javítása
Klímajavítás
Futómű beállítás
Gumiszerelés, centírozás
Tuning, mechanikai, optikai, elektromos
Okmányirodai ügyintézés
Ablak és szélvédő csere

Szervízkártya, Klubkártya Program.
Kulcsszavak:
Autószerviz, Márkaszerviz, Gumiszerelés, Fényezés, Karosszéria javítás, Centrírozás, Műszaki vizsgáztatás, Autótuning, Futómű Beállítás, Autószerelés, Polírozás, Ford, Szélvédő csere, Flottakezelés, Autóklíma javítás, Szervíz, Focus, Ablak csere, Riasztórendszerek javítása, Diagnosztikai mérések, Elektromos hibajavítás, Elektromos hibakeresés, Riasztórendszerek beszerelése
Irodánkban beszélt nyelvek
Magyar, Angol
Fizetési lehetőségek
  • Készpénz
    Készpénz
  • Banki átutalás
    Banki átutalás
NEW-FOCUS KFT. FORD Szakszerviz a következő kategóriákban szerepel:

Vélemény

, more than 2 years ago

Tisztelt Gábor Mihály! Elnézést ,hogy most jelentkezem ,azonban nem kaptam értesítést a bejegyzésről. Sávolyi Gábor vagyok New Focus Kft. képviseletében régebben reagáltam az észrevételeire. Örülök ,hogy vette a fáradtságot és leírta tapasztalatát névvel ellátva. Engedje meg ,hogy erre is reagáljak még ha válaszát nem is nekem címezte. A gyári specifikációk és előírások minden autótípusnál kötelező érvényűek - Mi minden esetben tartjuk a gyári előírásokat legyen szó kenőanyagról vagy egyéb gyártói specifikációs előírásról. Amennyiben az ön autójába előírt olaj 5W-30 (ami egy teljesen szintetikus olaj ) hogy lehetne helyettesíteni 10W-40 (ami egy fél szintetikus olaj). Ön valamit félreértett. Itt megjegyezném ,hogy nálunk gépészmérnök és autószerelő technikus áll alkalmazásban biztosíthatom ,hogy senki nem volt olajipari szakember talán itt is van valami félreértés.Azt pedig ,hogy jön ide a világháború és a teljesen ásványi olaj (amit már nem is használunk régóta) ezt végképp nem értem." hidegindítási motorkopogás elhanyagolható " Elnézését kérem ,ekkora ökörséget még egy 1 osztályos autószerelő szakmunkás sem mondana véleményem szerint. Tisztelt Gábor abban biztos vagyok ,hogy ilyen információkat ,megállapításokat tőlünk nem kaphatott. Másrészt pedig a szerviz nem dönti el ,hogy ön mit tegyen az autójába maximum javaslatot tesz ill. közli az előírásokat ,amennyiben az nem felel meg önnek azt tölt bele amit szeretne. Az utolsó mondata jelzi számomra a legfontosabb közlendőt , azt jelzi számomra hogy ön megbántódott mert szakmai vélemény nem egyezett az önével ,(legyen ez bármilyen jellegű szakmai kérdés )nem tudom ,hogy ön milyen szakterületen jeleskedik ,azonban azt tudom ,hogy én és a kollégáim olyan területen igyekszünk szolgálni amelyben számos képzést ,képesítést szereztünk és sokéves szakmai tapasztalat van a hátunk mögött.Ritkán előfordul ,hogy érkezik hozzánk olyan ügyfél aki" komoly szakmai tudást "képvisel ilyenkor igyekszem nem elvállalni a munkát hiszen valójában az ügyfélnek nincs is ránk szüksége ugyanis jobban tudja. További jó egészséget és sikerekben gazdag életet kívánok önnek és családjának és remélem megtalálja az ön számára legmegfelelőbb szervizet. Tisztelettel :Sávolyi Gábor
Megjegyzés

more than 2 years ago

"A gyári specifikációk és előírások minden autótípusnál kötelező érvényűek - Mi minden esetben tartjuk a gyári előírásokat legyen szó kenőanyagról vagy egyéb gyártói specifikációs előírásról. Amennyiben az ön autójába előírt olaj 5W-30 (ami egy teljesen szintetikus olaj ) hogy lehetne helyettesíteni 10W-40 (ami egy fél szintetikus olaj). Ön valamit félreértett." 2002-es Ford focus 1.6 ezüst kombi - 100e km felett. 2011. 06. 28.-án levelezést kezdtünk róla, hogy 2010 nyarán miért volt tuti belerakni a 10w40-et a 5w30 helyett. Pár nappal később elmentem a személyes találkozóra, hogy bővebb magyarázatot kapjak a miért 10w40 az 5w30 helyett. Ford fe 5w30 - acea a5/b5 - ford m2c913 (előírt gyári előírás) VS Ford 10w40 ACEA A3, B3 Ez két nagyon különböző olaj paraméterek alapján, A "hidegindítási kopás elhanyagolható" válasz, amit annó kaptam, pedig remélhetőleg arról szólt akkor, hogy a két olaj között az autó élettartamát figyelembe véve elhanyagolható. "Ritkán előfordul ,hogy érkezik hozzánk olyan ügyfél aki" komoly szakmai tudást "képvisel ilyenkor igyekszem nem elvállalni a munkát hiszen valójában az ügyfélnek nincs is ránk szüksége ugyanis jobban tudja. " Pont emiatt fordultam el önöktől. Szó sincs róla, hogy komolyabb szakmai tudást képviselnék, feltettem egy egyszerű kérdést, hogy miért nem a gyári előírású olajat kapott az autó és az egész válaszadás úgy jött át, hogy tulajdonképpen ki vagyok én, hogy kételkedek bármiben is, meg maradjak a saját dolgomnál. A szakmai véleményét pedig nem a sajátommal ütköztettem, hanem egy castrol olajtanácsadóéval. Tisztelettel, Mihály Gábor

Gábor Mihály

, more than 2 years ago

Kedves Gábor, A konkrét eset egy lpg-s Subaru Legacy volt, ami rángatott. Egy szervízben (Benkő autószervíz) már megállapították, hogy keverékképzési probléma van, de nem találták meg a hiba okát második nekifutásra sem és azt javasolták, hogy Subaru szakszervízt keressek. Elvittem önökhöz, mielőtt felvittem volna a kocsit Pestre a Seibikóba, hátha rájönnek még itt Szegeden. Önök azt mondták, hogy biztos a gázrendszerrel van gond (nem azzal volt) és az átvizsgálásért, amivel megállapította a testvére, hogy "keverékképzési gond van", kért 10e Ft-ot. A Benkő szervíz semmit sem kért ugyanezért. Itt nem az a baj, hogy pénzt kértek érte, hanem aránytalannak éreztem ahhoz képest, amit kaptam érte cserébe (semmit). A munkájukkal a régebbi Fordomnál elégedett voltam, az árképzés volt furcsa - mindig kerekre jött ki a végösszeg, fix 23e Ft munkadíj, a végén már csak papíron volt összeírva a számla. Másrészt ragaszkodtam volna a gyári előírásokhoz olajban (gyári ford 5w-30 vs 10w-40), de amikor elmentem azért, hogy személyesen értelmes magyarázatot kapjak, hogy mégis miért térjek el, csak olyan válaszokat kaptam, hogy az ásványi olaj milyen jó volt a második világháborús repülőgépekben, meg hogy a hidegindításkori motorkopás elhanyagolható stb stb. ott részben elveszett a bizalom. Persze most jöhet a válasz, hogy netről szedem össze a hülyeségeket, de abban azért van logika, hogy hidegindításkor kopik a motor leginkább. És itt engem nem érdekel, hogy ki milyen olajszakértőként dolgozott, érvekkel győzzön meg, ne azzal, hogy mindenképp higgyem el, hogy ő maga az alfa és omega olajkérdésben, meg egyáltalán milyen alapon kérdőjelezek meg bármit. A subaru hibája egyébként szelephézag csökkenés volt, a seibiko néhány óra alatt megtalálta a hibát. Tisztelettel, Mihály Gábor

, more than 2 years ago

Én évek óta járok hozzájuk azóta ,hogy a Mondeomat szegeden sehol sem tudták életre kelteni, nekik sikerült. Nagyon jó szervíz szerintem . AVE

Gábor Mihály

, more than 2 years ago

A munkadíj meg a munkával töltött idő között semmi összefüggés nincs, bármit csináltak, a munkadíj mindig pont 23e Ft. Kivéve egyszer, mikor egy rángató autót vittem, amiről már más szerelő is mondta, hogy keverékképzéses probléma. Ők átnézték 10e Ft-ért és megállapították, hogy keveréképzéssel van baj, de nem tudják mi az... Hát kösz.. Ha kérdésed van, hajlamosak lekezőlővé válni és elkezdenek hülyének nézni.

more than 2 years ago

Kedves Ismeretlen! Én Sávolyi Gábor vagyok a New Focus Kft vezetője. A leírása alapján nem tudtam önt azonosítani(nem emlékszem erre az esetsorozatra) ,Ön a bejegyzése alapján többszöri visszajáró ügyfelünk (volt?) Remélem kezdetben elégedett volt a szolgáltatással még ha megállapítása nem is ezt tükrözi.Hozzászólása felhívja a figyelmem ,hogy ön más szervízek segítségét is kérte a "keverékszabályzási" hibajelenség feltárására azonban mivel mégsem ott végeztette el a javítást valamint visszatért hozzánk ,hogy a mi szervízünk is feltárja a problémát, számomra ez azt jelzi ,hogy ön mégiscsak megtartotta bizalmát a mi szakmai véleményünkre volt kiváncsi.Ezt köszönjük megtisztelő számunkra.A hibafeltárás nálunk díjmentes(sikertelen hibafelismerés esetén is az lenne, azonban ilyen esetről nem tudok) amennyiben az ügyfél nálunk végezteti el a javítást.Így kérem írja le nekem mikor és milyen gépjárműről van szó illetve az ön nevét ,rendszámot , Személyesen fogom visszakeresni az ön javításait és ellenőrizni. Köszönöm szíves együttmüködését.Remélem közösen sikerül tisztáznunk a félreértéseket ,Én szívesen válaszolok önnek minden kérdésére.Tisztelettel :Sávolyi Gábor Tisztelettel
Megjegyzés

more than 2 years ago

Valakik valamiért kitörölték a legutóbbi válaszomat.. Szóval az említett hiba egy lpg-benzines Subaru Legacy volt, amit úgy vittem oda, hogy keverékképzés probléma van, ezt a Benkő autószervíz állapította meg, de sokadik nekifutásra sem jutottak semmire, nem kértek érte semmi pénzt és azt javasolták, hogy keressek megy egy Subaru szakszervízt. Sajnos nem rögtön odamentem, hanem végső elkeserédesemben bepróbálkoztam a New-Focus kft-nél, annó egy Focus-t hordtam hozzájuk egy ideig. Ott meg 10k-ért elmondták a nap végén, amivel a nap elején odavittem a kocsit és modták, hogy nézessem meg a gázrendszert. Nem azzal volt a baj, hanem szelephézag csökkenés volt, pár órán belül megállapította a Seibiko szervíz Pesten és 43k volt az összköltség motorkiszereléssel meg miegyébbel együtt. A 23k-s munkadíj meg minden számlán ott volt ( még a Fordommal) a New-Focus Kft.-nél és a végösszeg mindig kerek volt. Amiért otthagytam őket az egy kérdés volt, hogy miért használjam a 10w-40-es olajat, miközben a gyári előírások 5w-30-ast írtak elő WSS-M2C913 minősítéssel. A válasz nagy vonalakban ez volt: olajipari szakember volt, ő nagyon ért hozzá, az ásványi olaj alapú olajak jobbak, mint a szintetikusak (amiket direkt ezért fejlesztettek ki), ez utóbbiak csak a pénzről szólnak. (1000 Ft-tal dobta meg az összköltséget) Ez még nem gond, de amikor azt mondta, hogy a második világháborúban milyen jók voltak már az ásványi olajok illetve, hogy a hidegindítási motorkopás elhanyagolható. (???) Másrészt az jött át, hogy ő a szakember, majd ő eldönti, hogy milyen olajat akarjak a kocsimba.

Írjon véleményt a(z) NEW-FOCUS KFT. FORD Szakszerviz részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

Kapcsolattartó személyek

Zoltán Sávolyi
Javítás - szerviz

Üzenet küldése

06707748793

    Vásároljon Prémium Tagságot
    Facebook

    Hasonló cégek a közelben

    1. Dorozsmai Út 33
      6727  Szeged
      (62) 552 615
    2. Dorozsmai Út 35
      6728  Szeged
      (62) 462 635
    3. Fonógyári Út 2-4
      6728  Szeged
      (62) 558 413
    4. Fonógyári Út 10
      6727  Szeged
      (62) 592 400
    5. Budapesti Út 34
      6728  Szeged
      (62) 472 327
    6. Dorozsmai Út 6.
      6728  Szeged
      (62) 769 048
    7. A közelben lévő hasonló cégek térkép nézete